5 Nisan 2013 Cuma

dogum günü pastasi

Komsumun ikiz kizlari icin yaptigim dogum günü pastasi allah saglikli uzun ömürler versin insallah 

bu pastamda bir cok pastam gibi sade pandispanya cikolatali ganaj ve cilekli kremsanti den olusuyor 

pandispanya tarifime burdan http://yemekvehobi.blogspot.de/2011/03/pandispanya-keki-tarifi-2.html

  • icerisine
  •  3 paket sivi kremayi (toplam 600ml)
  •  2 paket kuvertur (toplam 400gr) 
  • 1 paket toz santi sade 
  • 1 paket toz santi cilekli 
  • iki bardak süt (toz kremsantiyi cirpmak icin )
  • bir kac kasik süt pandispanya katlarini islatmak icin 
  • findik veya badem kirintilari 
  • damla cikolata 
  • iki adet muz 



aksamdan kremaya cikolata parcalarini kirip cikolatalar eriyinceye kadar karistiriyoruz cikolatalar eriyince ocaktan alip soguyunca dolaba koyup 5-6 saat bekletiyoruz ben aksamdan dolaba koyuyorum ertesi gün soguyan kremamizi mixerle sertlesene kadar cirpiyoruz bir paket sade kremsanti tozunu bir paket sütle cirpiyoruz beyaz kremanin yarisini cikolatali ganajin icine karistirip geri kalani pastayi süslemek icin ayiriyoruz  pandispanyanin etrafina cemberi cevirdikten sonra bir kasik sütle islatip biraz bu cikolatali ganajdan koyup muz dilimleri yerlestiriyoruz uzerine diger kati koyup gine cikolatali ganaj sürüyoruz uzerine findik veya badem kiriklari damla cikolata serpiyoruz uzerine 1paket cilekli kremsanti tozu ile bir bardak sütü cirpiyoruz ayirdigimiz beyaz krem santi ve bu cilekli kremsanti ile etrafini süslüyoruz ben uzerindeki  bebislerimizin resmini cicek resmi ile kapattim :) evet anlatmiyim dedim yine anlatmis oldum neyse ben kaciyorum size afiyet olsun

5 yorum:

  1. çok şık bir pasta olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. elıne sağlık gul kokulu olmus

    YanıtlaSil
  3. Allahım yaaa ben de diyorum bu patates ne.. Şaşkın ben okuyorum okuyorum doğum günü patatesi.. neyse pastan harika olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Seher hanim fincan kilifi etkinligim yarin son bulacak insallah hazirliklarinizi tamamladiniz mi?..
    Ola ki katilmak istemiyorsaniz eslestirmeye dahil edilmemek icin haber vermenizi rica ediyorum..sevgiler :)

    YanıtlaSil