28 Şubat 2013 Perşembe

Hosgeldiniz

Evet arkadaslar cekilisim sonuclandi kazanan arkadas 1. zuhal karaman bir zahmet  yarina kadar benimle facebook sayfamdan iletisime gecsin yarina kadar haber alamazsam 2 nci olan arkadasa devredecegim
1. zuhal karaman
2. [sakcan72]
3. [Rabia Sarıaydın]
 


Bu arada yeni katilan arkadaslara ayrica tesekkur etmek istedim simdi düsünüyorumda icinizde öyle blog komsularim varki  süper sayfalari ve bi okadar muthis tarifleri olan is böyle olunca benim icin tarif yayinlamak bir hayli  güclesti hani bazen cok özel misafirler olur insan ne yapacagini sasirirya  aynen o durumdayim su  an :) ama ben yinede böyle hamarat ablalar agirladigim icin cok seviniyorum arsivde bekleyen klasik kuru fasulye ve tas kebabi gibi tariflerde bu yüzden beklemede :)  bunun haricinde yazim hatalarim icinde cok özür diliyorum yurt disinda okudum ve yine yurt disinda yasiyorum bunun haricinde  klavyemde  almanca olunca bir sürü imla hatasi ve gramer hatasi oluyor .umarim ufak tefek hatalarimi mazur görürsünüz  bunun haricinde her turlu fikir ve yorumlarinizi kirici olmamak sartiyle paylasabilirsiniz.   güzel paylasimlar ve güzel komsuluklar gecirmek dilegiyle sevgiler selamlar seher

1 yorum: