10 Ağustos 2012 Cuma

ton balikli soganli pizza

malzemeler
250 ml süt
1 adet yas maya
bi yemek kasigi tuz
bi yemek kasigi seker
bir cay bardagi sivi yag
aldigi kadar un
asagi yukari 450 gr un oluyor
yapilisi
süt bi kaba alip isitiyoruz ilik olacak benmikro dalgada 1-2 dakika isitiyorum el yakmayacak cocuk mamasi gibi
mayayi seker ve tuzu karistirip mayayiiyice eritiyoruz sivi yag katip yavas yavas unu ilave ediyoruz yumusak bi hamur yogurup uzerini ortüp bi kenarda 1 saate yakin mayaliyoruz
bu malzemeden iki yuvarlak tepsi oluyor
üzeri icin
konserve ton balik 1 tane 1 tepsi icin (ben diger tepsiyi sucuklu yaptim )
bir kutu domates sosu
2 adet kuru sogan
200 r kasar rendesi
tuz biber
oregano (turkcesini bilmiyorum netten baktim keklik otu diyor )
 italyan pizzasinda olmazsa olmazlardan
mayalanan hamuru ikiye bölüyoruz elimizle yaglanmis veya yagli kagirt konmus tepsiye hafif pastirarak aciyoruz üzerine domates sosu döküyoruz uzerine süzülmüz ton baligi ben yagsiz konserve kullandim baligin uzerinede ince ince piyaz dogranmis soanlari seriyoruz en ustune kasar rendesi  200 derece firinda pisiriyoruz afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder