10 Ağustos 2012 Cuma

sosisli arpa sehriye salatasi

malzeme 
1su bardagi arpa şehriye
2 su bardağı yoğurt
1 su bardağı mayonez
1 kutu mısır (konserve
3-4 adet  sosis
 maydanoz
1 yemek kaşığı dereotu
3 diş sarımsak
1 paket patates cipsi
tuz
Yapılışı
arpa sehriyeyi tencereye alip uzeri 4 parmak gececek kadar su doldurup hasliyoruz arpa sehriye pistiinde su kaldiysa süzebilirsiniz ben pilav gibi demledigimde su kalmiyor
uzerine misir dilimlenmis sosis dereotu ince  ince kiyilmis maydonoz ilave ediyoruz son olarak mayonezle karistirdigimiz sarmisakli  yogurdu karistiriyoruz uzerini patates cipsi ile süslüyoruz afiyet olsun
bu tarifi  taze nanede gördüm ve denedim ve onayladim gerci ben degisiklik yaptim asil tarifte yildiz sehriye vardi ben arpa kullandim bi kac mazemede kullanmadim yinede cok güzel oldu
burdan taze naneye de tesekkür ediyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder