10 Ağustos 2012 Cuma

hardalli fasulye piyazi

antalyadan yolu gecenler bilir meshur hardalli piyazi okadar ki sadece bu piyazi yapan yerler var
mutlaka denemelisiniz muthis bi salata gerci orda sordugum asci bunun sirri fasulye ve hardalin lezzetinde demisti demekki benim ikiside sansima lezzetli cikti :) sonuc mükemmel (orijinal tarifte haslanmis yumurta kullaniliyor ben koymadim )
malzemeler
bir su bardagi kuru fasulye
1 demet taze sogan
yarim demet maydanoz
1 kurusogan
1 cay bardagi tahin
1 cay bardagi zeytinyag
2 dis sarimsak
1 limonun suyu
2 corba kasigi sirke
tuz karabiber  pulbiber
yapilisi
ilk önce aksamdan islattigimiz fasulyeleri düdüklüde haslayip süzüyoruz
ben bu asmada cok hasliyorum sonra haslanan fasulyeyi direk süzüp buzlu suya koyuyorum tekrar süzüp derin dondurucu posetlerine donduruyorum böylece herseferinde haslama isiyle ugrasmiyorum
ama dahada kolayini isterseniz hazir haslanmis da olur üzerine soani maydonozu dogruyoruz yumurtali yapmak isterseniz iki tane haslanmis yumurtayida  ilave ediyoruz  uzerine sirke tahin limonsuyu tuz sarimsak pul biber zeytinyagi bi kapta karistirip döküyoruz  afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder