10 Ağustos 2012 Cuma

firinda mantarli patates

malzemeler
4-5 adet patates
bir kutu konserve mantar (tazede olur )
2-3 adet kuru sogan
bir bardak kasar (rende )
bir paket sivi krema (schlasahne200 ml)
bi bardak süt
sivi yag
tuz biber
yapilisi
patatesler soyulup ince ince dogranir ben rendenin ince ayariyla dogradim
borcama dizilir pataeslerin üzerine konserve mantar süzülüp serilir
bi tavada soganlar ince kiyilip pembelesinceye kadar kavrulur
kavrulan soganlarda patates ve mantarin uzerine serilir (bu asamada hazir kavrulmus soganda kullanabilirsiniz )ben taze kavurdum en ustune sütlekremayi karistirip döküyoruz tuz biber ve en üste kasari döküp 180 derecede patatesler pisene kadarfirina sürüyoruz ben borcamin uzerini alufolyayla kapatiyorum ve firinin alt katinda pisiriyorum acelesi olanlar patatesleri önceden haslayip soyup dograyabilir  o zaman pisme süresi azalir afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder