10 Ağustos 2012 Cuma

biber dolmasi ve kahvalti masasi

evet simdi duyar gibiyim ramazanda ne alaka diye ama bu kahvalti masasini aylar önce blog komsun olan aylin canayin pastalin sayfsinda görüp okadar beendimki hemen bir kac tarifi birden denemistim tabiki lezzetli cok güzel olsada benim resimler pek biseye benzemedi ne zamandir duruyor artik yayinlayayim dedim :)


kirmizi sivri biber dolmasi
malzemeler
5 adet kirmizi sivi biber temizlenmis ortadan bölünmüs
ve zevkinize göre civil peynir cökelek lor peyniri ve labne peyniri dolapta ne varsa peynir cesidi göz karari birer ikiser kasik karistirdim biraz kuru nane ilave ettim tuz koymadim peynirler tuzlu oldugu icin üzerine rende kasar ve firina sürdüm peynirler kizarinca kahvaltilik hazir ama ramazanda iftarada cok yakisir afiyet olsun
burdan aylinede tesekkür ediyorum masadaki diger tariflerde istege göre yayinliyacagim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder