6 Mart 2011 Pazar

frembuazli cukalata ganajli cilekli pasta




bu pastayi genelde kullandigim pandispanya kekin tarifini  kullandim  pandispanya tarifi burhttp://yemekvehobi.blogspot.com/2011/03/pandispanya-kekitarifi-1.htmlada
  • pandispanya icin
  • 4 adet yumurta
  • 4 yemek kasigi ilik su
  • bir fiske tuz
  • 100 gr un
  • 100 gr bugday nisastasi
  • 2 tatli kasigi kabartma tozu
  • krema icin
  • malzemeler
  • 1 paket krem santi
  • 1bardak süt          
  • 250 gr cilek         
  • 2 paket  frembuazli cukolata (bitter cukolata da olabilir )
  • 200 gr cig krema
 icine frembuazli cukolatatadan ganaj yaptim bunun icin 200 gr cukolatayi 200 gr cig krema ile tencerede kaynatmadan iyice erittim


 soguyunca ikiye böldügüm kekin en altina cukolatali ganajdan sürüp üzerine cilekleri dogradim üzerine bir paket hazir kremsantiyle bir bardak sütten krema yapip sürdüm keki kapatip üzerinide kalan cukolatali gansla kaplayip seker hamuru ile süsledim
bu pastayi hastanede olan kardesimle cok iyi ilgilenen hemsirelere yaptim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder